Beterschapskaartjes

Enkele beterschapskaartjes gemaakt de laatste tijd.

Voor eerste 2 heb ik me gebaseerd op de solschets van Club Card and More van het voorbije weekend.  Een prima uitgangspunt voor deze kaartjes.  Zo zie je maar hoe verschillende papiertjes voor héél verschillende kaarten zorgen...


De tekststempel is van Studio Light (Stamprw18). Het grappige 3D-plaatje had ik al een tijdje liggen, was eens als bijlage bij een HobbyHandig.  Frisse lentekleurtjes, het papier van Decotime vind ik er wel goed bij passen, het zorgt voor een vrolijk beterschapskaartje.   Een lintje en de bloem van MemoryBox (Cheshire Branch Outline & Backround: 98599 en 98596) zorgen voor de final touch...


Deze is dan helemaal anders!  Zelfde basisschets, een plaatje van internet, stoer dessinpapier (MD Vintage Men PK 9116) , ...  Het lint, met distress inkt vintage foto wat donkerder gemaakt, en de toffe opkikkerstempel van Different Colors staan garant voor een echt mannelijk kaartje.
Met deze kaart wil ik deelnemen aan de challenge van het kaartjes inspiratie challenge blog.  Na de valentijnskaarten zijn daar nu de jongens- en mannenkaarten aan de beurt.   

Ik hoop dat de ontvangers (nieuwe knie, nieuwe heup) snel weer letterlijk op de been en op de fiets zullen zijn!

Het volgende beterschapskaartje maakte ik aan de hand van een schets van Club De Schatkist.  Dit kaartje gaat naar een vriendin die vorige week een heelkundige ingreep moest ondergaan. 
Ook hier een plaatje van 'tinternet'.  Met roze en blauw gewerkt omdat deze in het plaatje voorkomen.  De leuke tekststempel van Crafts Unlimited (4953096) paste net in het tekstballonnetje (Joy, Noor 6002/0206).  De bloemetjes zijn van MemoryBox (Arianna Sprig 98587).


Voor al wie ziek of herstellende is: knap maar snel weer op!

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Ja Nancy wat een prachtige kaarten weer! Met de mannenkaart blaas je mij wel even omver hoor ... wauw! Heel stoer en zulk mooi materiaal gebruikt :) Toppertjes alle drie!
Groetjes Chantal
ANJA 3D zei…
Prachtige kaarten, Nancy
Groetjes, Anja

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils