BLOGCANDY

Vandaag is het net 6 maanden geleden dat ik mijn eerste blogberichtje plaatste. 
Ik had nooit gedacht dat dit zo leuk zou zijn/worden!  Uitdagend ook, nieuwe dingen proberen, eens meedoen aan een candy of challenge, nieuwe contacten leggen, ...

En binnenkort (20 juli) ben ik jarig, nét geen 50...

Toch leuke gelegenheden om er een candy aan te koppelen?!



Speel je ook mee?
  • Je kan meespelen tot 19 juli 2015. 
    Op 20 juli, mijn verjaardag, maak ik de winnaar bekend.
  • Je moet volger zijn/worden van mijn blog.
  • Plaats de Candy in je sidebar en link hem terug naar dit bericht
  • Vergeet niet om hieronder een berichtje achter te laten.
  • Nog een extraatje:
    Omdat ik graag kaartjes krijg (wie niet...) verloot ik nog een extra verrassing tussen de lieverds die me een écht
    kaartje sturen (zelfgemaakt natuurlijk!) . 
    Mijn adres kan je opvragen via
    mail.
Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Gefeliciteerd met je 6-maanden blog!!!
Je geeft een prachtige candy weg, ik waag graag een gokje...:-)
Creatieve groetjes, Gaby
Rosina zei…
Heel leuk dat je een candy weg gaat geven Nancy....gefeliciteerd hoor met je 6 maands blog...ik mag er graag komen om je prachtige creaties telkens te bewonderen... en doe daarom ook heel graag meeom een kansje te wagen op het leuke pakketje...
groetjes Rosina
e
Hoi,

Leuk dat je een candy verloot. Winnen doe ik toch nooit, maar meedoen voor de fun daar doe ik wel aan mee en natuurlijk stuur ik je ook een kaartje. Wel goed op tijd, want dan ben ik net met vakantie, hihi, grtjs Claudia
Scraptastisch zei…
Een half jaar een blog Nancy....en de 50 volgers al gepasseerd!
En je hebt vast geen spijt dat je een blog bent begonnen, want het is zo leuk om je hobby te delen met elkaar! Ik ga gezellig mee doen met je Candy hoor en dat je lang mag genieten van je blog!
Lieve groetjes van Gerie
Hoi Nancy,
jeetje wat gaat een half jaar toch snel!! En dan al zoveel volgers!
Leuk dat je dit met ons wilt vieren door deze super leuke candy, echt gaaf!!! Ik volg je zowat van het begin. En je maakt veel en prachtige creaties, kom graag kijken bij je!
Doe graag mee met deze super leuke candy, staat al in mijn sidebar.
Ik ga je een mailtje sturen want ik weet dat kaartjes ontvangen onwijs gaaf is en je feestje compleet maak.
Groetjes Anita
En dan vergeet ik door me enthousiasme je te feliciteren met je 6 maanden bestaan van je bloggie, leuk is bloggen hé, ik wil het zelf ook niet meer missen.;-)
Groetjes Anita
Oeps ben ik nog even, wilde je een mail sturen en klikte op de link hierboven maar mijn pc zegt dat dit geen goed mailadres is. Kan je er nog even naar kijken?
Wil Frutsel zei…
Een schitterend mooie kaart Nancy. En gefeliciteerd met je half jarig blog jubileum. Leuk dat je een candy weggeeft, dat laat ik natuurlijk niet voorbij gaan, ik doe gezellig mee met deze kans hoor, hihi!!
Laat vanavond de link in mijn sidebar zetten door mijn mannetje, want daar ben ik zelf niet zo'n held in.
xx Wilma
Gefeliciteerd dat je al een half jaar in blogland bent!
Leuk dat je een candy weggeeft. Ik doe niet mee maar gun het een ander. Zelf heb ik al zoveel van MD....
Groetjes Tineke
Gina zei…
Hoi Nancy! Gefeliciteerd met jouw zes maanden op blogger! Misschien net geen 50 ;) , maar wel meer dan 50 volgers !!! - Dat is al een mooie groep! Ik zit daar al tussen. Ik link nog naar jouw mooie candy! Heb ook een mailtje gestuurd. Kreeg eerst foutmelding, maar denk dat het nu wel gelukt is! Groetjes, Gina
Ben je alweer 6 maanden aan het bloggen Nancy.. En heb je er net zoveel plezier in als ik?
Het is zo leuk om elkaar te inspireren hé of om gewoon even gezellig bij elkaar op blogvisite te komen.
Leuk dat je alweer zoveel volgers heb. Jij bent ook altijd enthousiast in het achterlaten van berichtjes, dat wordt enorm gewaardeerd.
Nou meid, ik ga je candy plaatsen en linken hoor want die super candy is wel heel erg gaaf om te winnen.
Je adres vraag ik ook even op, zodat je de postbode jou een verjaardags kaart kan brengen!

Groetjes Janneke
Trijntje zei…
Hoi Nancy. wat leuk dat je na een half jaar al zo'n succes hebt met je blog. Leuk he je hobby met anderen te delen. IK stuur je graag een kaart Ik weet zelf ook hoe leuk dat is. Groeten Trijntje
Unknown zei…
Hoi Nancy! Leuk dat je mijn volger bent geworden! En toevallig dat jij ook net een candy ga verloten!! Leuk!! Ik doe graag mee! Je maakt ook hele leuke kaarten, dus ben snel je volger geworden! En gefeliciteerd met je 6 maanden bestaan van je blog! En je verjaardag niet te vergeten!
Lieve groetjes, Gelinda
Angelique zei…
Alweer een half jaartje aan het bloggen, wat gaat het snel. En altijd met zoveel plezier als ik dat zo kan zien. Ik geniet altijd van je enthousiaste reactie's bij anderen. Gefeliciteerd en ik hoop dat je nog lang door gaat.
lieve groetjes Angelique
Dr Sonia S V zei…
A big congrats...you have a beautiful blog. Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
Cheers
Dr Sonia
soniasv@rediffmail.com
Cards Crafts School Projects
Petra L zei…
Via via beland ik op je blog. Ik heb geen idee meer van wie en dat is ook niet belangrijk. Leuke candy en ik ga vandaag even de tijd nemen je blog wat verder te bekijken. Ook via mail ga ik je om je adres vragen en ik heb de candy op mijn blog gezet ;-)

Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag met lekker veel kaartjes :-)

Lieve groet, Petra L
Hetty zei…
Wat een mijlpaal !!! Mogen we al een half jaar genieten van je blog.
Tuurlijk ga ik je even mailen voor je adres.
Groetjes Hetty
Diny zei…
Een half jaar alweer....wat leuk dat je een candy weggeeft Nancy....ik kom heel vaak bij je kijken....je maakt dan ook prachtige kaartjes!
Ik zet de candy in mijn sidebar en doe heel graag mee!
Groetjes Diny
vintagebyina zei…
Gefeliciteerd dat je al een half jaar een blog hebt.
Leuk dat je een candy weg ga geven.
Ik ga de candy op mijn blog zetten.
Ik ben ook volger van je geworden.
Groetjes Ina
wat leuk dat je een candy weggeeft ter ere van je half jaar bloggen
en zo te zien zijn er al vele je blog aan het volgen
ook begrijpelijk hoor met zoveel mooie creaties
het is zo leuk om van elkaar te leren en inspiratie op te doen
ik heb me ook aangemeld als volger
en heb de candy in mijn sitebar gezet
zal straks ook even een mailtje sturen voor je adresgegevens
want wat is er leuker om zoveel mogelijk kaarten te krijgen met je verjaardag
bedankt hoor voor deze kans

groetjes anneke
Nancy ik kan geen mailtje sturen
als ik op de link klik krijg ik een foutmelding
ANJA 3D zei…
Wat leuk dat je een candy weg gaat geven. En wat voor één. Hij is prachtig. Ook dat is 1 van de rede dat ik graag mee doe met deze candy en een mailtje is onderweg
Groetjes, Anja
ANJA 3D zei…
Wat leuk dat je een candy weg gaat geven. En wat voor één. Hij is prachtig. Ook dat is 1 van de rede dat ik graag mee doe met deze candy en een mailtje is onderweg
Groetjes, Anja
Valerija zei…
Beautiful candy.
Thanks for the chance to win.
I am a follower and addet the photo on my sidebar.
Groetjes, Valerija
Marja zei…
gefeliciteerd al weer bijna een half jaar een blog ...leuke candy wil wel een kansje wagen. Kaartje sturen vind ik ook leuk om te doen ga je een mail sturen ...komt er een kaartje jou kant op. Groetjes Marja
carla zei…
Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Je bent super goed bezig en laat ons hele mooie dingen zien, dus laat ons nog maar vele jaartjes van je creaties genieten.
Bijna jarig, ik zal me nog moeten haasten om een kaartje te maken.
'k Ga je zo meteen een mailtje sturen voor je adres.
Oh ja, bijna vergeet ik nog te zeggen dat ik het leuk vind om te mogen deelnemen aan deze super candy. Ik plaats hem in mijn sidebar.
Groetjes,
Carla
Suzan zei…
Hallo Nancy, wat leuk dat je Blog al weer 6 maandjes oud is... gaat snel he? Je maakt ook schitterende kaartjes! Volger ben ik al van je.
Ik heb je candy op mijn blog gezet hoor!
Groetjes Suzan
GerJanne zei…
Nou Nancy, een half jaar al in Blogland. Van harte! En spijt krijg je daar niet van. Inderdaad, ook ik heb al vele leuke contacten opgedaan. Het is ontzettend leuk om je hobby te delen en elkaar te inspireren. Ik ontdek je kaarten nu net eigenlijk, door de challenge van K&K.
En ik word volger hoor...en deel je candy op mijn blog.
Altijd leuk!
Groetjes,
GerJanne
Nicolette zei…
Hoi Nancy,
Gefeliciteerd met je blog. Ik ben pas net begonnen maar vind het nu al helemaal leuk.
Ik doe graag mee met je candy, leuk dat je dat doet.
Groetjes NIoclette
Anoniem zei…
Hoi Nancy,
Proficiat met je 6 maanden jubileum! Fijn dat je het zo leuk vind en hopelijk komen er nog vele maandjes bij. :) Ik heb je candy alvast op m'n blog gezet en je een mailtje gestuurd voor je adres. Hopelijk komt mijn kaartje nog op tijd aan als ik het morgen kan versturen.
Groetjes, Myriam
gefeliciteerd met je jubileum en alvast met je verjaardag
doe graag mee met je candy er leuk dat je dat doet
groetjes Ellen

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils