Even een kaartje...

om je een hart onder de riem te steken...

Ik lees vaak op blogs dat mensen condoleancekaartjes het moeilijkst vinden om te maken.  Ik heb dat gevoel vaak ook met beterschapskaartjes.  Een vrolijk opkikkerkaartje, geen probleem, maar dergelijke kaartjes kan je niet altijd gebruiken om iemand beterschap te wensen.  Wat stuur je naar iemand die een ellenlange chemo en ...behandeling voor de boeg heeft?  Wat naar iemand die de diagnose terminaal kreeg?  Wat naar iemand die psychisch in de knoop zit?
Tekststempels die je hiervoor kan gebruiken zijn niet zo makkelijk te vinden (ofwel 'zoek' ik niet op de juiste plaatsen...)  Deze vond ik vorige zomer op de beurs in Den Bosch vorige zomer, en vind ik wel goed bruikbaar voor dergelijke kaartjes.


Basis van deze kaart is de schets van Mojo Monday van deze week.

Gebruikte materialen:
Ronde mallen: Crea Nest Lies XXL 7 en 21
Tekststempel: Creafine
Clearstamp onder de tekststempel: Action
Dessinpapier: Flower Power PK 9078 (Marianne Design)
Vlindertjes: Marianne Design LR0261


Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Yvonne zei…
Ik ben het helemaal met je eens Nancy, soms is het zo moeilijk om de passende woorden te vinden voor iemand die heel ziek is en er eigenlijk geen uitzicht is meer is.
Maar ik vind dit wat je gemaakt hebt erg mooi met een hele mooie tekst.

Liefs,
Yvonne.
So lovely. Thanks for playing along with Mojo!
Ilse zei…
Heel passend, het zijn inderdaad niet de gemakkelijkste kaarten.
Ik gebruik vaak sterkte, is meestal wel de boodschap die je wil geven.
Het is een mooi kaart met mooie woorden.
Groetjes
Ilse

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils