Home Sweet Home

De challenge van het Marianne Designblog was een verhuiskaartje te maken.  Ik vond deze zomer de schets van Dutch Card Lovers erg tof en heb deze nog eens gebruikt. 



Het werd eens een kaartje van 10 bij 20 cm.  De dubbelgevouwen basiskaart heb ik vooraan helemaal beplakt met het dessinpapier, dit geeft een wat strakkere look vind ik.

Gebruikte materialen - alles van Marianne Design :
Huisje: COL 1333
Stempels: COL 1333 en 1334
Dessinpapier:
Eline's Winter Pastels: PB7046
Rustic Wood: PK 9124

Fijn dat je weer een kijkje kwam nemen, ik lees je reacties altijd met veel plezier!

Creatieve groetjes
Nancy


Challenge:  Marianne Design : #135 - Verhuiskaartje

Reacties

Anoniem zei…
Leuk huisje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Je@net zei…
Leuke verhuiskaart heb je gemaakt, Nancy!
Wil Frutsel zei…
Hoi Nancy, een heel mooi verhuiskaartje, leuk gemaakt met dit mooi huisjes alletje!!
En je herftskaartje had ik nog even niet gezien, die vind ik helemaal super prachtig, mooie kleuren mooi plaatje en een mooie mal gebruikt, top gedaan!!
xx Wilma
Diny zei…
Prachtig verhuiskaartje Nancy.
Groetjes Diny
Anoniem zei…
Leuke verhuiskaart Nancy! Het geeft inderdaad een wat strakkere look door vooraan het helemaal te bekleden met DP en het model vind ik een leuke touch :)
Lieve groetjes Chantal
Misseke zei…
Helemaal super Nancy - een pracht van een verhuiskaartje!

Groetjes,
Misseke
Hetty zei…
Wat een leuke kaart nancy.
Aparte sketch is het, echt tof.
Groetjes Hetty
Rosina zei…
Een prachtig verhuiskaartje ...heel mooi in dit langwerpig modelletje...KNAP gedaan weer!!!

groetjes Rosina
karin zei…
Mooi kaartje Nancy.
groetjes,
Karin
Anita zei…
Wat een leuke verhuiskaart Nancy
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog
Wybrich zei…
Leuk Nancy! Mooi effect zo op een langwerpige kaart!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog
Ans Gilbert zei…
wat mooi gemaakt Nancy,
leuk dit langwerpig model en het huisje met tekst zijn erg leuk,
groetjes,
Ans
GerJanne zei…
Heel gaaf kaartje heb je gemaakt. Ik heb hem vandaag ook gemaakt en geplaatst!
Grappig...
Groetjes,
GerJanne
Boukje zei…
Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.
Scraptastisch zei…
Daar ben ik weer Nancy, hihi En moest wel even terug blikken, maar dat neem je me vast niet kwalijk! Ik vind je kaartje super orgineel! Mooi gedaan met het rustic wood en lekker strak!!!
xx Gerie
Marleen zei…
Hele mooi verhuiskaart Nancy!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog
Mooi kaartje Nancy.
Het papier vind ik ook erg leuk.
roelie zei…
leuke verhuis kaart geworden Nancy
gr roelie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils