2016

Laatste woensdag van de maand, vandaag kleurt 'Blogland' zwart en zilver, want dat zijn de kleuren van het Kleurenkaartenteam.

Met deze feestelijke kleuren moest het wel een feestelijk kaartje worden!  Een nieuwjaarskaartje dus!



Een eenvoudige kaart: witte basiskaart, daarop zwart linnenpapier, daarop dan weer een strook metaalpapier met sterretjes.
De 0 van 2016 is vervangen door een sneeuwster in hologrampapier (eerst gedacht aan een klok, maar kwam uiteindelijk mooier uit met de sneeuwster). 
En natuurlijk een glas champagne om te klinken op het nieuwe jaar!

Benieuwd naar de andere zilver-zwarte creaties?  Ga dan zeker langs bij alle anderen van het Kleurenkaartenteam.  Alle blogadressen vind je hier.  Heel leuk als je de tijd ook neemt om een reactie achter te laten, altijd plezierig om te lezen!
Ik doe vanavond mijn blogrondje, want ik heb vandaag mijn metekindje van 22 maanden te gast, zal mijn handen vol hebben aan deze kleine kapoen!  Maar het wordt vast genieten!

Ik wens jullie allemaal voor de komende dagen veel warmte en gezelligheid! En voor het nieuwe jaar niets dan goeds!

Gebruikte materialen:
metaalpapier: Hema
Hologrampapier: Action
Champagneglas: Marianne Design LR0237
Sneeuwvlok: Marianne Design LR0125
Large Parker Number Set: MemoryBox 98445

Creatieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Kleurenkaartenteam: 12de Schakel : zilver en zwart






Reacties

Margo zei…
Heel erg mooie kaart voor het kleurenkaartenteam !
Groetjes
Margo
Mariken zei…
Dit is zeker een mooie en feestelijke kaart! Een waardige afsluiter!
Hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016! Tot dan, xx
Lia zei…
Dat ziet er origineel uit Nancy. Leuk idee!!
Lia xx
Gina zei…
Hoi Nancy ! Dank je wel voor jou mooie kaartje! Vandaag toegekomen. Hopelijk heb jij het mijn toch ook al ontvangen? Hele leuke kaart in black en white en mooi accent met dit ster als het nul-cijfer ! Groetjes en alvast een hele fijne jaarwissel! Groetjes, Gina
Veerle zei…
Hele toffe KKT kaart Nancy, leuk idee.
Groetjes, Veerle
Ziet er inderdaad erg feestelijk uit.mooi gemaakt zeer elegant. Fyn dat je weer van de partij bent.ik bedank je voor je deelname, fyne feesten en tot aan de andere kant van het nieuwe jaar
Grtjs Martina
X
!neke zei…
Super mooi geworden !!!!
Fijne jaarwisseling !
groeten Ineke
Wat een sprankelend kaartje Nancy.
Ik wens jou een hele gezellige jaarwisseling toe!

Groetjes Janneke
Anoniem zei…
Super feestelijk nieuwjaarskaartje Nancy! Ik vind de sneeuwster een heel leuk detail ;) Heel veel plezier met jouw metekindje vandaag! Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
Lieve groetjes Chantal
Rosina zei…
Heel mooi je KKT kaartje Nancy, ziet er heel feestelijk en sprankelend uit en daarvan is dat glas champagne een super leuk detail...
Groetjes en een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016!
Rosina
karin zei…
Leuke kaart Nancy.
Jij ook prettige jaarwisseling en beste wensen voor het nieuwe jaar.
groetjes,
Karin
Marja zei…
Leuke kaart Nancy! Geniet vandaag van je metekindje ....hartstikke leuk zo'n kleintje..
Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!!
Groetjes Marja.
Jantine zei…
Hoi Nancy,
Leuk om de 0 te vervangen door een sneeuwvlok, ook al is het buiten bijna lente 😉
Groetjes
Jantine
Marfien zei…
Feestelijke kaart Nancy, ik hoop dat de rest van het jaar net zo feestelijk is. ( zeker als je dan ook nog zo'n zilveren biedermeier om je glaasje doet, ha, ha, )
Ans S. zei…
Super mooie nieuwjaarskaart, ziet er heel feestelijk uit.

Groetjes Ans
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
wat een leuke kaart,mooi met de ster en het champagneglas..
Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad met je kleine kapoen,
groetjes,
Ans
Je@net zei…
Leuke kaart, Nancy.
En jij ook een fijne jaarwisseling gewenst!
Wil Frutsel zei…
Prachtig Nancy,heel leuk gedaan om de 0 in de vorm van een sneeuwster uit te beelden!!
xx Wilma
Ellen zei…
Wat een mooie kaart! Dat champagneglas is echt heel mooi. Heb je dat ook van hologrampapier gemaakt? Hopelijk heb je vandaag een hele leuke dag gehad met je metekind.
Sarah zei…
Mooi ! Feestelijk !
Na een drukke dag probeer ik nu ook een rondje te doen .
Liefs Sarah
Francisca zei…
Kei mooi dat champagne glas , sjiek .
Vele groeten ,
francisca
Nelleke zei…
Leuk idee om zo het jaar te verwerken. Het glimt lekker en dat mag ook. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016. Groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
Hoi Nncy,
dit is een prachtige nieuwjaarskaart! Leuk die 0..
Fijne avond en goed begin!
GerJanne
roelie zei…
leuke feestelijke kaart jij ook een fijne jaarwisseling en creatief 2016

gr roelie
Creatiels zei…
leuk, dat glas gevuld met zilver. Knap resultaat.
Ik wens jou en je familie een gezond en creatief jaar toe.
groetjes
Els

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils