Bonjour

Onze jongste is zondag op taalkamp vertrokken.  Hij verblijft 12 dagen in de Bourgognestreek om Frans te leren.  Strafkamp, zo noemt hij het.  Een kans, vinden wij, want zijn Frans is erbarmelijk slecht, en als je in een stadje aan de kust en dicht bij de Franse grens woont is het nog belangrijker om goed Frans te spreken... Het kamp is een combinatie van een beetje les (hij krijgt er zelfs de kans om aan zijn vakantiewerk Frans te werken), veel sport én heel de dag door Frans praten, een echt 'taalbad' dus!

Benieuwd hoe hij het stelt, hij stuurt geen sms'jes, un peu faché je pense... Maar niet getrreurd,  dit kaartje vertrekt met de post om hem 'bonjour' te zeggen.  De digi van Bugaboo vond ik wel passen... Misschien krijg ik hem zo nog aan het lachen, wie weet...


Gebruikte materialen:
My Lil Monster Cute: Bugaboo
Tekstballonnetje: Joy 6002/0206
Cirkel: CreaNestLies XXL
Postzegelmal: Boekenvoordeel
Dessinpapier: Mix & Match Reds & Blues: Craft Sensations
alfabetstempels: Xenos 

Kitty, welcome as new follower on my blog!

Tof dat je op blogbezoek kwam.
Lief als je een reactie achterlaat, ik lees jullie berichtjes altijd met heel veel plezier!  

Dankjewel! 

Crealieve groetjes 
Nancy

PS    Zag je het berichtje van mijn VERJAARDAGSCANDY?
3 weggevertjes, zomaar voor trouwe volgers! Je hebt nog één dag om mee te spelen...

Alle info vind je hier.


Challenges en zo:
Catch the Bug: Bingochallenge: eerste kolom vertikaal: red, white and blue - Die Cut - buttons
Crafting with Friends: # 25 Anything goes
CAGI: Checks or stripes
Cardz4Guyz: #129 Make us Smile


Reacties

Scraptastisch zei…
Hihi een taal bad, dat heb je mooi gezegd Nancy! En lachen om jou kaart doet hij beslist, want die is erg komisch! Ik heb je lieve candy wel gezien hoor, maar heb de weg gevers al en dus meer kans voor andere liefhebbers!!!
Lieve groetjes van Gerie
Valerija zei…
This is so fun. I like it!
Valerija xx
Anoniem zei…
Grappig!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hetty zei…
Super leuk kaartje heb je gemaakt voor je zoon .... hopelijk ziet hij de lol er ook van in.
Hopelijk steekt hij iets van het Frans op, blijft een moeilijke taal ...
Groetjes Hetty
Je@net zei…
Wat een leuke kaart voor je zoon, Nancy. Daar vrolijkt hij vast weer van op. Al zal hij het daar best naar z'n zin hebben!
En alvast een fijne dag gewenst morgen. De kaart is onderweg (of misschien al wel gearriveerd).
Margo zei…
haha Nancy, ja zo'n puberzoon op strafkamp sturen, das durven ... :)
Ik heb het met mijn dochter ook een keer gedaan (voor ze de leeftijd had dat ze het een strafkamp noemde) maar het was gewoon bij ons aan de kust en niet zo'n taalbad als we gehoopt hadden. Ach later zal hij je er wel dankbaar voor zijn, want inderdaad, talen zijn heel erg belangrijk !
Het kaartje kan niet anders dan een lach op zijn gezicht toveren volgens mij !
Groetjes
Margo
Marja zei…
Leuke kaart heb je voor je zoon gemaakt....denk dat hij er wel om zal lachen!
Groetjes Marja.
Ans Gilbert zei…
haha..misschien is hij wel een beetje boos..maar hij leert er in ieder geval van..je moet wel als iedereen alleen maar Frans spreekt..zo'n mooie taal ( mijn favoriete vreemde taal)
Van je kaartje wordt hij vast heel vrolijk, mooi gemaakt,
groetjes,
Ans
ach, als je zo'n kaartje tussen je bagage vindt, kun je toch niet anders dan glimlachen en gewoon van je "strafvakantie" genieten haha! leuk
Bunny zei…
Cute card. Hopefully it will make him smile. I love the colors and papers.Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT
Nancy zei…
Hey Nancy,

Ik begrijp je jongste volkomen! Ik zou het ook verschrikkelijk gevonden hebben als ze mij op talenkamp hadden gestuurd, gewoon omdat ik niet van kampen hield.. Nog steeds niet... Maar nu heb ik stiekem spijt dat ze het vroeger niet meer aangemoedigd hebben, vooral die talen dan... 't is soms ploeteren om me te behelpen en alhoewel ik mijn plan goed trek, zou ik toch veel liever wat meer kennis gehad hebben... Het is wat het is, ooit zal je zoon je dankbaar zijn hiervoor... Laat hem zijn strafkamp maar uitzitten, dan is hij eens zo tevreden als hij weer thuis is...

Oh ja, je kaart is super! Daar zal zijn boze bui wel wat mee over gaan... Al had je er misschien beter 'Goeiedag' op gezet, haha!!

Liefs,
Nancy
Barb zei…
Darling card and I'm sure it will give him a big smile. Thanks for sharing with us at Come And Get It, hope to see you again. Barb DT
Sarah zei…
Grappige kaart ! Hij zal er zeker van alles opsteken! Veel plezier morgen bij Elke. Ik heb eind augustus nog een plekje geregeld samen met Ilse.
Xxx
Margo zei…
Gelukkige verjaardag Nancy ! Mijn kaartje komt, het is niet mee gegaan met de post gisteren zie ik :(
Je zou het kunnen komen halen als je naar Elke gaat ... :) nee nee grapje hoor, dat is best ver van elkaar verwijderd, zeker nu met de werken niet zo makkelijk :) Veel plezier vandaag !
Groetjes
Margo
Jane Willis zei…
That is quite possibly the cutest dragon I've ever seen! Fab card, thanks for sharing at Cardz 4 Guyz
Jane
N-Eva zei…
Your card makes me smile....loving this cute image. Such a sweet project .Thank you for sharing your wonderful project with us at Come And Get It challenge.Neva
Jen Leeflang zei…
So cute - I love the red white and blue! Thanks for playing Bingo with us this week at Bugaboo Stamps' Catch the Bug blog. Good luck in the draw! Please join us again soon.
Love
Jen Leeflang
BUGABOO STAMPS DT
Julie B zei…
Now how could you be scared of that, he looks so lost, certainly made me smile.
TFS at Cardz4Guyz. :)
Joan zei…
Cute card with a great colours


Thanks for joining us at cardz4guyz this week
Cazro zei…
A super crd, great fun, bright and happy. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Guyz. Caz DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils