HB2U

Een verjaardagskaart voor een man die morgen, 31 oktober, verjaart en helemaal niet van Halloween houdt, wel van bruin én hij is nogal een computerfreak....

Met dit 'recept' en de schets van Freshly Made Sketches ben ik aan de slag gegaan.


Ik ben heel blij dat ik eindelijk nog eens aan mijn knutseltafeltje geraakt ben.  Iemand schreef donderdag in haar reacties dat het bloggen geen 'moeten' mag zijn, dat klopt natuurlijk wel, maar voor mij is kaartjes maken echt wel een moment van ontspanning, en als ik een hele week niet heb kunnen knutselen, dan is dat eigenlijk niet zo goed, het betekent dat ik geen vrije tijd gehad heb of 's avonds gewoonweg veel te moe was. 
Ik had deze week een reuzedrukke week, (eigenlijk al weken) heel druk op het werk, 3 avondvergaderingen, helemaal geen tijd voor ontspanning. En gisteren begon het: snot, hoofdpijn, lichte koorts...  Voor mij altijd een teken dat ik over mijn grenzen gegaan ben.

Ik ben toch naar Paper Passion geweest (dankjewel Nicole van CraftAddiction voor het vrijkaartje, heb een zalig leuke dag gehad, de standhouders hadden tijd voor een babbeltje, mooie demo's én ik heb kennisgemaakt met Nicole en Danoesja en ook met Claudia en Lisbeth, de beheerders van ons challengeblog Creative Sketchy Girls.
Vandaag nog een beetje koortsig en keelpijn, maar toch wel zin om de knutselen, de tas met nieuwe spulletjes staat natuurlijk te lonken.  Maar eerst moest dit kaartje af, het kan dan morgenvroeg in de brievenbus gestopt worden...

Gebruikte materialen:
alles van Marianne Design
DP Just for Men: PK9129
Laptop: COL 1372
Cijfers: CR1282 
Letters: CR1281
Banner: CR1299

Fijn dat je op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!  Dankjewel!
Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Freshly Made Sketches: # 260
Marianne Design Kreadiva's: # 27
Marianne's Design Divas: # 10
Seize the Birthday

Reacties

Marfien zei…
Gaaf kaartje Nancy, vooral dat "loading" op de laptop, ja geduld moet je af en toe wel hebben als je dat ding opstart
Margreet zei…
Wat een gave mannenkaart Nancy!
Ik vond het ook een supergezellige beurs in Tilburg...misschien ook door het gebouw met veel licht? Heb nog naar je uitgekeken, maar niet gezien.
xxx Margreet
Hetty zei…
Mooie mannenkaart heb je gemaakt, leuk in de bruine tinten.
Beterschap hoor, ik hoop dat je snel weer opknapt.'
Groetjes Hetty
Petra L zei…
Superleuke en gave invulling van deze sketch Nancy. Heel erg leuk en de ontvanger zal dit vast ook erg leuk vinden.

Lieve groet, Petra
Mariken zei…
Geweldige mannenkaart, mooie kleuren! Beterschap jij, vervelend is dat!!
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Nancy.
En beterschap, hopelijk wordt het nu weer wat rustiger en voel je je snel weer de oude!
Christine zei…
Supergave kaart! Wat is die laptop echt, en die muis. Mooi sierpapier ook. Zeker weten dat deze in groot enthousiasme ontvangen wordt.
En ja, ik heb begin van de week met dezelfde verschijnselen in de lappenmand gezeten.... Tijd om onszelf in de watten te leggen.
Marijke zei…
dit verhaal komt me bekend voor!! Ook erg druk en dan wil je eigenlijk wel even knutselen en bij de blogjes van iedereen kijken maar je bent gewoon t moe. Deze kaart is een echte mannenkaart, leuk met die pc en de tekst is ook echt top. Beterschap en hopelijk in deze week wat meer vrije tijd! Groetjes Marijke.
wat een ontzettend gaaf kaartje en die tekst "loading...."schitterend! beterschap Nancy, hopelijk krijg je gauw wat meer tijd om lekker te knutselen groetjes, Petra
Nicolette zei…
Een leuke mannenkaart Nancy. Doe rustig aan en beterschap.
Groetjes Nicolette
Jen Mitchell zei…
What a great birthday card for a man. The plaid background has such nice colors and the laptop is so fun! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
leuk dat je nu gezichten bij de dames die je hebt ontmoet, ik las dat de beurs vrij rustig was ..en volgende week is de KreaDoe alweer..
Je mannenkaart is leuk geworden, fijn dat je toch weer aan de knutsel kon..beterschap..
groetjes,
Ans
Hoi Nancy, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Lekker stoer en gaaf als je van computeren houdt. Leuk dat je naar de beurs geweest bent. Beterschap, hopelijk voel je je snel beter.
Lieve groetjes Miranda
Rosina zei…
Prachtig mannenkaartje Nancy ...en dat ondanks je je niet lekker voelde...wel leuk dat je naar paper passion geweest bent...dat zat er niet in voor mij...en ook niet om te freubelen helaas...
beterschap ermee...

groetjes Rosina
Nancy zei…
What an incredible masculine card for any tech savvy guy! Love the colors too! Happy to have you in our gallery at Seize the Birthday and hope to see more of your work again soon!
Danoesja zei…
Hoi Nancy
Het was superleuk je in het echt te zien en te spreken, fijn dat je zo genoten hebt van deze leuke nieuwe beurs.
Hopelijk knap je snel wat op en kan je genieten van je vrije tijd zodat je lekker kan knutselen.
Dit kaartje is supergaaf met die computer.
Lieve groetjes, Danoesja
Nota Bene zei…
Leuke mannelijke kaart! Verzorg jezelf goed (of beter nog: laat je maar goed verzorgen), zodat je gauw weer beter bent.
Groetjes, Nele
Judith zei…
Hele mooie mannenkaartje geworden Nancy...
Liefs Judith
Sarah zei…
Ik sta achter. Deze is leuk!
Goed voor je zelf zorgen!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils